Un intent de reconciliació amb el món, de superació escrita en vers.
3,00 €
Aquest producte no es pot vendre individualment. Heu de seleccionar com a mínim 1 quantitat d'aquest producte.
Atenció: Són els darrers en estoc!
Data de disponibilitat:
* * *
Aquesta obra s'ha publicat en el marc del conveni de col·laboració entre l'AJELC i Comanegra per a la promoció dels joves autors catalans.
L'Esther Fabrellas és llicenciada en Filologia Catalana i Filologia Hispànica per la Universitat de Girona. Va cursar el DEA dins el doctorat Cultura i societat en l’Europa contemporània a la mateixa universitat amb el treball de recerca titulat Miquel de Palol i la premsa: seguint les passes oblidades (1897-1909). Actualment està realitzant la seva tesi doctoral Miquel de Palol: un intel·lectual oblidat a la Universidad de Granada.
De l’abril del 2006 fins al desembre del 2008 va treballar a la Càtedra M. Àngels Anglada (UdG) en la digitalització de l’Atles literari de les terres de Girona, la creació d’una biblioteca digital d’autors gironins i la realització de diverses rutes literàries a les comarques de Girona, entre les quals destaca Besalú: itinerari autoguiat.
També ha intervingut com a poeta en diversos recitals col·lectius de l’AJELC i ha coordinat diferents espectacles poètics com Tu a lo teu i jo a lo meu (juntament amb Carles Turat) i Els mots de Leveroni (amb Anna Perera). Actualment està dirigint el recital Pomes en Negatiu. Des del 2009 forma part de la Junta Directiva de l’AJELC com a vocal.
17,00 €
16,00 €
15,95 €
16,00 €