La narració sobre el testimoni de les dones oblidades de l'Holocaust: una història d’amistat, sororitat i resistència a la barbàrie.
Traducció de Jordi Cussà.
21,90 €
Aquest producte no es pot vendre individualment. Heu de seleccionar com a mínim 1 quantitat d'aquest producte.
Atenció: Són els darrers en estoc!
Data de disponibilitat:
«En alguns passatges d’aquest monument a la humanitat, davant les desgràcies o la mort d’aquestes persones, per primera vegada en vint anys d’ofici, m’he vist obligat a parar de traduir per plorar una estona».
— Jordi Cussà
«Commou comprovar la solidaritat entre dones a l’infern d’Auschwitz. No ens oblidem d’elles».
— Ada Castells
Traducció de Jordi Cussà.
* * *
Aquesta obra s'ha publicat amb el suport de:
Jordi Cussà (Berga, 1961) ha traduït una llarga llista d'autors de l'anglès al català com Patricia Highsmith (Una afició perillosa), Chuck Palahniuk (Club de lluita), Truman Capote (Creuer d'estiu), John Le Carré (La cançó dels missioners) o John Boyne (El noi del pijama de ratlles). Ha escrit novel·les cèlebres com Cavalls salvatges, contes, poesia i teatre.
15,00 €
20,00 €
15,00 €
20,00 €